Als verkooporganisatie voor reclame bij de publieke omroep draagt Ster op betrouwbare en toegankelijke wijze bij aan de programmering én helpt organisaties groeien. Toch blijkt de stap naar landelijke reclame voor veel MKB’ers nog groot. Hoe kunnen we de drempel verlagen, de bekendheid van Ster en haar reclame-aanbod vergroten en ondernemers praktisch begeleiden, zodat twijfel over nut en aanpak verandert in het zelfverzekerd inzetten van landelijke media?
De doelgroep bestaat uit organisaties die groot zijn in ondernemen, maar (nog) niet in reclame. Ze hebben weinig tot geen ervaring met landelijke radio of tv en werken met beperkte budgetten. Denk aan MKB’ers, startups, goede doelen en culturele instellingen. Hun grootste drempels: twijfels over de waarde van de investering en onduidelijkheid over waar te beginnen. Ze hebben behoefte aan houvast en praktische begeleiding om hun eerste stappen in reclame met vertrouwen te zetten.
Op een positieve en praktische manier laat overenthousiaste mkb’er Mart van TuinMart voelen wat reclame voor ‘reclamestarters’ kan doen. Op het platform ster.nl/reclamestarter met tools als een stappenplan, podcastserie en campagnecalculator ontdek je wat reclame kost, oplevert en waar je moet beginnen. Zo worden barrières om te starten weggenomen en organisaties op weg geholpen naar hun eerste succesvolle landelijke campagne.
What can we do for you?
Contact us