Translate this page with AI

Select a language in the dropdown to translate our website with AI. Keep in mind that the AI translation skips brand names, may lack context, the full meaning may be lost, or words may be inaccurately translated. But its pretty cool right?

Wibautstraat 224
1097 DN Amsterdam
KvK: 33102127
BTW: NL001668341B01

Tel: +31 (0)20 5731111
Mail: info@fcbamsterdam.nl

Pets Know Best

ISSUE

In een drukke categorie is het lastig om premium meerwaarde voelbaar te maken. Baasjes willen wél het beste voor hun dier, maar vertrouwen uiteindelijk op wat ze aan hun huisdier zíen. Ook versterken geloofwaardige aanbevelingen dit vertrouwen. Pruina PRO PLAN had daarom een verhaal nodig dat hart (de band met je dier) en hoofd (expertise en kwaliteit) geloofwaardig verbindt en tegelijk de drempel naar premium voeding verlaagt. 

INZICHT

Baasjes willen het beste voor hun dier, maar het ultieme bewijs zien ze in hun huisdier zelf: dieren weten het beste wat goed voor hen is. Dit inzicht maken we tastbaar met echte experts (dierenarts, paraveterinair, fokker) die in alledaagse momenten laten zien hoe hun eigen huisdieren instinctief aanvoelen wat wij nodig hebben.

IDEE

Pets Know Best is een campagne met als focus testimonials van experts. Mei Lin, dierenarts, met haar hond Lau. Romy, paraveterinair, met haar kat Pip. Sander, fokker, met zijn hond Blue. Naast hun expertise delen ze één ding: liefde voor hun viervoeter. De campagne bestaat uit short-form video’s die alledaagse momenten belichten waarop huisdieren instinctief aanvoelen wat wij - fysiek of emotioneel - nodig hebben. Huisdieren hebben namelijk een gezondere kijk op het leven dan de meeste mensen. Ze leven in het moment en in balans. Ze volgen hun instinct en zorgen niet over morgen. En weten wanneer ze moeten ontspannen. Kortom, dagelijks laten ze ons zien hoe we beter kunnen leven. Met als boodschap van de campagne: ‘Huisdieren weten wat goed is voor ons, wij weten wat goed is voor hen’.

IMPACT

Met ‘Pets Know Best’ maken we expertadvies voelbaar. Door echte experts met hun eigen dieren te volgen - zonder opsmuk - koppelen we emotie aan bewijs zoals ingrediënten en aanbevelingen. Zo wordt de aanbeveling door expertis een persoonlijke uitnodiging die drempels om naar premium dierenvoeding over te stappen verlaagt. De campagne is te zien op YouTube, op Prime Video (streaming) én via in-stream bij Prime Video In-Stream, AdAlliance en GPS In-Stream. Via LinkedIn spreken we veterinaire professionals aan. Hart (de band met je huisdier) en hoofd (expertise en kwaliteit) komen bij elkaar. Precies wat de doelgroep nodig heeft om hun band met het merk opnieuw te bekijken en te verrijken.

“Huisdieren voelen feilloos aan wanneer we troost nodig hebben, brengen rust op drukke dagen en maken ons leven simpelweg beter. Hun loyaliteit, intuïtie en onvoorwaardelijke liefde zijn een dagelijkse reminder van wat echt telt. Wij geloven dat die bijzondere band vraagt om wederzijdse zorg. Daarom zetten we wetenschappelijke innovatie in om voeding te ontwikkelen die precies aansluit op wat zij nodig hebben. Op elk moment van hun leven. Want als zij ons instinctief aanvoelen, dan is het onze taak om hen te geven wat zij nodig hebben.”
Suzanne Tierie, Brand Manager Purina PRO PLAN bij Nestlé Purina PetCare

“Met ‘Pets Know Best’ maken we expertadvies voelbaar. Door echte experts met hun eigen dieren te volgen - zonder opsmuk - koppelen we emotie aan bewijs zoals ingrediënten en aanbevelingen. Zo wordt de aanbeveling door expertis een persoonlijke uitnodiging die drempels om naar premium dierenvoeding over te stappen verlaagt.”

Filip Jakovljevic, Account Director FCB Amsterdam

Let's be boundless in business, together.

More Work


Pets Know Best

Purina

Op gevoel

Mastercard

Voetbal is al spannend genoeg, ook zonder betjes.

Kansspelautoriteit

Reclamestarter

Ster Reclame

What can we do for you?

Contact us